Про проект

... можна прочитати на Фейсбук-сторінці.

А в подальшому, може, ми напишемо і тут більше, але поки що цього не треба.

Команда


В старій версії Фейсбуку можна побачити, що адміном сторінки є Вадим Петриченко, а редактором Ігор Лисий. Втім, то визначення ролей від Фейсбуку. Можна сказати по-іншому: пан Вадим є програміст і головний архітектор, а пан Ігор - головний конструктор і технолог. Адже йдеться про технологію дистанційного навчання, що підтримана певним кластером або комплектом засобів Інтернету.

Втім, з’ясувалось, що пану Ігорю часу на цю роботу бракує, то тепер маємо залучити педагога-історика на вакансію технолога. Але, звісно, так само головного, адже кожен має сформувати свою власну технологію і сам для себе є головним в тому, щоб цю технологію визначити. А потім показати колегам, може вони порадять щось цікаве.

Рівні

Проект реалізується на двох рівнях: базовому і факультативному. Базовий орієнтований на вивчення історії в середній школі згідно із затвердженою програмою. А факультативний - на діяльність гуртка. Як подивитись на назву сторінки, то можна подумати, що саме факультативний рівень мав би бути головним. Але ж вірус вносить корективи, не можна не подумати про дистанційну технологію вже на базовому рівні. Поки що ескізно, у випробувальному чи пілотному режимі, але конкретно, практично.

На базовому рівні кожен педагог формує свою власну технологію дистанційного навчання, персональну. А на факультативному вони забезпечують діяльність спільного гуртка вже колективно, командно. Зрозуміло, постає дуже цікаве питання координації роботи районної дистанційної ланки і шкільних філій чи відділень в реалі. Тут має сказати своє слово методоб’єднання.

Етапи

Проект реалізується в два етапи. На першому кожен вчитель (Ігор Лисий і його колеги, що вирішили взяти участь у цьому етапі проекту) формує пілотний персональний комплект дистанційного навчання. На другому вчителі історії Конотопщини, що хочуть приєднатись до проекту, додають власні комплекти, формують власні технології дистанційного навчання на підставі досвіду пілотного комплекту і пілотної технології.

Робота гуртка може бути налагоджена паралельно, а може бути і відкладена до тих часів, коли пандемію буде подолано і школа повернеться до нормального режиму роботи. Рішення мають прийняти учасники першого етапу.

Немає коментарів:

Дописати коментар