Я переглянув один ролик - не має значення, який саме - і постало питання: наскільки цей чи інші подібні канали сприяють чи допомагають вивченню історії? В класі.
А в суспільстві? Нема сумніву, що можливостями Інтернету треба користатись. Але як, щоб це було таки на користь, а не на шкоду. Багато питань постає. І таких, що їх навіть сформулювати важко. Ну як є складні питання, то треба їх обговорити? Без проблем: МО, Форум, Асоціація, Класрум, Бібліотека. Може, два останніх посилання зайві? Ні, ми ж про дистнаційку розмовляємо, а без бібліотеки яка може бути розмова.
Ні, ну перше питання дуже просте: пан Акім автор текстів, тобто історик (хоч не з кафедри), чи ведучий, тобто журналіст. До речі, спитаємо ще, чи нема в планах ЮТюб-каналу поширення кластеру? Ну, сайт, групи, сторінка тощо. Можемо на цьому блозі запропонувати місце для анонсів, чи, може, обговорень передач. Чи роликів.
Якби ми так досліджували сьогодення і реагували на його проблеми, як це іноді робимо щодо гіпотетичних подій сивої давнини, то толку було б більше, адже потрібно, щоб працював принцип відплати за шкоду, заподіяну будь-ким бідь-кому, або довкіллю. Я б сам полюбив таку Історію і був юи в її плчті... 10.02.2024 р.
ВідповістиВидалитиТут не може бути пріоритета: історія чи сучасність. Щоб зрозуміти сучасність до глибини, треба бачити історичні коріння.
Видалити