Дійсно, кластер у першому наближенні сформовано, можна показувати людям. Для початку, як планувалось, пану Ігорю (див. про нього далі), а як він подивиться і зробить зауваження чи уточнення, то тоді вже, може, і комусь ще. Але життя внесло корективи.
Тепер екскурсія призначена в першу чергу для вчителів-істориків Конотопщини, що цікавляться дистанційною освітою. На проекті є вакансія, потрібен активіст цієї справи. Ну а може й два, то було б непогано, гуртом же краще. І от ці люди мають за допомоги цього кластеру сформувати свої власні персональні технології дистанційного навчання. Для тих саме класів, де вони викладають. Це якщо вони вирішать стати учасниками пілотного етапу.
А ті історики з Конотопщини, що не цікавляться дистанційкою? Чи, скажімо, батьки учнів і учениць? А самі ті школярі і школярки? Та ні, вони теж можуть подивитись, але мають пам'ятати, що це ще не готовий продукт, а тільки напівфабрикат. Що його ми з вчителями пілотного етапу ще маємо довести до пуття. Ну, про це поговоримо далі, а зараз вже рушаємо.
Вступ або як працюємо
Працюємо під час виконання цієї самої екскурсії, бо це ж робота. Але дуже проста: рухаємось цим текстом, викликаючи (правою кнопкою миші) в нових вкладках браузера нові об'єкти, складові кластеру, з яким треба ознайомитись. І там же при них, як потрібно, робимо якісь позначки чи зауваження.
Ну я ж казав, що це просто.
1. Сторінка
Ось
вона. І тут треба дослідити:
1.1 Інформацію про сторінку (перевірте, як викликається звідти сайт).
1.2 Корисні посилання (це повідомлення, що закріплене вгорі сторінки).
1.3
Групи (подивитись, що там є).
1.4 Нотатки (прочитати ту, що називається
Концепція).
А як в процесі дослідження будуть виникати питання, пропозиції, ідеї, то там їх і записати. Будемо обговорювати.
2. Класи
Зараз їх два: п'ятий
п'ятої школи і знов п'ятий, але
дев'ятої. Для прикладу. Тут подивимось описи обох груп - і все.
Треба тільки уточнити, які в нас сьогодні класи є в роботі реально? У педагога, що вирішив взяти участь в проекті. Тоді перейменуємо групи і він буде мати майданчик для спілкування з класом дистанційно.
А
гурток? Ну це ж не клас. Але з точки зору Фейсбуку те саме: спільнота. Що утворюється в процесі спілкування, вирішення спільних завдань, досягнення певних успіхів. Оце, звісно, проблема. Педагогічна, а може й ширша - суспільна. Але щоб ми про неї не казали, а вирішувати маємо? Звісно. То й берімося, очі бояться, а руки роблять.
3. Інформаційна база або сайт
Так ми ж на ньому і знаходимось, що його досліджувати? Ну, для початку переглянути
ось що, а потім прояснити практично такі питання:
3.1 Де навчальна програма 7 класу?
3.2 Де публікація за травень 2020 року?
3.3. Які публікації стосуються 5 класу?
3.4 Які публікації є на тему "Русь"?
Готово? Ну все, з цим теж розібрались.
4. То що далі?
Далі пан Ігор і його колеги, що взялись працювати на пілотному етапі, мають дати напрямок подальшої роботи. Передовсім там щось уточнити по групах чи класах, подумати про технологію, ну і записатись в автори цього сайту чи блогу. Це називається
стажування. Щоб можна було їм тут писати. І подавати приклад іншим авторам, що які у нас тут мають з'явитись.
5. Додаток
Немає коментарів:
Дописати коментар