30 вер. 2020 р.

Два результати

Два результати в одній події.

Подія така: я прослухав чудесний дистанційний навчальний курс, присвячений дистанційному навчанню. І це перший результат, він чудовий. Але є і другий, поганий: жоден конотопський вчитель історії до мене не приєднавсь. Як хто на посилання ходив, то вже пересвідчився. Ну от так...

Але ж це таки дуже погано. Треба якось долати такий стан справ. Був у мене відповідний план. Базований на матеріалі згаданого курсу, хоч, зрозуміло, не виключно. Міркування буи такі.

Викладачі курсу, що їх я слухав, утворюють збалансовану триаду: практик, менеджер і науковець. Я їм дуже вдячний, втім, знаєте, відчуваю, що ми якось так вже є трохи знайомі. Логічно, правда? Адже вони виглядають не просто як диктори телебачення, які читають чужий текст, а як люди, що діляться власним досвідом. По-дружньому так, приязно. То може рушити в цьому напрямку? Запросити щось порадити конотопським вчителям, якось їх чи то підбадьорити, а може налаштувати - кому ж ще і не спробувати, як не викладачам курсу? Як мені от просто так, з наскоку, це не вдалось.

Ольга Питюр вчитель. Вона представляє Новопечерську школу. От її сторінка. А от ще одна. Ми з пані Ольгою потоваришували і я сподіваюсь її допомоги в залученні до навчання конотопських істориків.

Наталія Вінницька - заступник директора в Київській школі №5. Ось сторінка

Геннадій Бондаренко - керівник кафедри. Ось її сторінка

Як можна побачити, двоє з трьох поза Фейсбуком. І то, так би мовити, у зворотному до статусу порядку. Лідер, пан Геннадій, поза грою. Менеджер освіти так само. Тільки юний педагог виглядає сучасно (даруйте мені такий пенсіонерський виверт). Так діла не буде. 

Ця частина плану ще в роботі. Ми з паном Генадієм і пані Наталією зв'язок налагодили і, я сподіваюсь, вмовити їх спочатку зайти у Фейсбук, а потім і до конотопських істориків завітати. Втім, паралельно будемо рухатись і іншими шляхами.

Варіант: покликати на допомогу тих, хто вже курс прослухав. На жаль, з ними зв'язку нема. Тобто, вони відомі на курсі під ніками, а написати тому ніку не можна... Ні, я спробував пошукати педагогів за прізвищем у Фейсбуці, але так не виходить. 

Залишаються батьки конотопських школярів і педагоги-новатори (чи активісти Нової школи). Перші зацікавлені саме в розвитку дистанційної освіти в Конотопі, а другі все розуміють, з задоволенням прослухають курс, як ще не були на ньому, і... Ну, принаймні поставлять якісь лайки? Не будемо плекати великих ілюзій, але ж і не скористатись варіантом не можна. Надто вже прикро: чудовий курс і жодного слухача від конотопських істориків.

---

Ну от, тепер вже використано всі можливості. 


47 переглядів і жодного комента. Так само в різних форумах: кілька лайків. А може хтось додавсь на курс? Може, але без розголосу. Пан Геннадій відповів на листа у ЕМейлі, сказав, що сторінка в нього є. І на цьому наша розмова закінчилась. Ну...

Конотоп поки що не готовий, так же? А Полтава?









Немає коментарів:

Дописати коментар